Myynnintuki meillä Rexelillä muodostuu neljästä eri tiimistä – myyntiassistenteista, omamyymälätiimistä, valtakunnallisesta myyntipalvelusta ja IT-käyttöpalvelutuesta vastaavasta helpdeskistä. 18 myynnintuen ammattilaista osaltaan varmistavat että kaikki sujuu kuten pitää.
Myynnintuen ykköstehtävä on varmistaa hyvä asiakaspalvelu ja asiakaskokemus niin asiakasyrityksille kuin talon omalle väellekin. Tehtäväkenttä on laaja aina tilinavauksista ja tilausten käsittelystä hyvityslaskuihin ja järjestelmäkehityksen tekemien muutosten testaukseen.
Parasta tiimiläisten mielestä on työn monipuolisuus ja työtehtävien vaihtelevuus, samanlaista päivää ei ole. Ja onnistumisen ilo. Kaiken perustana on tietysti mukavat työkaverit, joiden kanssa yhteistyö pelaa. Huippuporukassa on helppo viihtyä!