Rexelin markkinoinnin ja tuotehallinnan noin 30 hengen porukalla hommat hoituu.
Markkinoinnin vastuulla on varmistaa, että meidän rouhea brändi näkyy ja kuuluu kaikissa kanavissa. Markkinoinnin työpöydällä on mm. tavarantoimittajien kampanjat ympäri vuoden niin verkkokaupassa kuin myymälöissä, erilaisten asiakastapahtumien ja messujen järjestäminen sekä muu asiakasviestintä ja markkinointi.
Tuotehallinnassa tehdään mm. hinnoittelutyötä ja tuotetietohallintaa, ostotehtäviä sekä tuotepäällikön vastuulla on omien tuotekategorioiden menestymisen vastuu isossa kuvassa.
Hommaa on siis monenlaista ja meno usein hyvinkin vilkasta, mutta kivan vaihtelevaa eikä mielenkiinto loppu, koska aina uuden oppimista, uusia ihmisiä ja uusia tilanteita.
Porukka on mukavaa, huumorikin kukkii toisinaan ja yhteistyö toimii!